Kontosøknad bedriftskunde – ny kunde

Før første gang du bestiller varer hos oss, må du søke om konto. Dette er nødvendig for at du skal kunne registreres som kunde i vår system, og for at du skal faktureres korrekt etter en ordinær kredittvurdering.

Hvis du vil handle med kredittkort, kan du gjøre det samtidig som du selv henter varer i bruddet. 

  • For å  opprette en kontosøknad, fyll ut skjemaet nedenfor og klikk på "Send".
  • Hvis du oppfyller kravene, vil du motta en bekreftelse på en åpnet konto, innen to virkedager.
  • Gjennom søknaden din gir du Heidelberg Materials Tilslag Norge AS rett til å innhente kredittopplysninger og referanser.
  • For din datasikkerhet som kunde, godtar vi kun kontosøknader via dette skjemaet, som er i tråd med databeskyttelsesforordningen (GDPR).
  • Hvis du er inaktiv og ikke handler hos oss på 1,5 år, slettes informasjonen din fra vår kundedatabase og du må lage en ny søknad, i henhold til våre retningslinjer for GDPR.
Velg region
Kontaktinformasjon
Hvordan vil du ha fakturaen?